Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΝΙΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ


Μετά την Επιτυχή ολοκαλόκαιρη (που κράτησε όλο το καλοκαίρι) Προσπάθεια της Σωτηρίας του Βασιλικού από τα δόντια του λύκου θα ήταν αδιακρισία εκ μέρους μας να μην αποτελέσει το Αισιόδοξο Γεγονός Μήνυμα της κάρτας για το 2010.
ΣΩΣ.Τ.Ά.

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ!

Διαβάστε την Επιστολή της γραμματέως της ΑΙΟΛΙΚΗΣ, η οποία αλέθει τα θρυμματισμένα κόκκαλα μιας ακατονόμαστης διοίκησης αθλητικής ομοσπονδίας και την οποία θέτουμε σε Δημόσια Διαβούλευση...
ΣΩΣ.Τ.Α.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Προς Γ.Γ.Α. κ. Παναγιώτη Μπιτσαξή

Προς το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α.

Προς τους Συλλόγους της Ε.Φ.Ο.Α.

Κοιν.: Έντυπα και Ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε.



Είναι αλήθεια ότι χρόνια τώρα γίνονται (από την πλευρά του «προέδρου» της Ε.Φ.Ο.Α. και του Δ.Σ. της) παρανομίες και παρατυπίες ως προς την Γενική Συνέλευση.

Τώρα όμως λέγοντας το «φτάνει πια» τα σωματεία έχουν πάμπολλους λόγους να αντιδράσουν. Μερικούς απ’ αυτούς τους λόγους θα απαριθμήσω καλώντας σας και σάς να συμπληρώσετε τον κατάλογο και να πείτε το «φτάνει πια» με ηχηρή ΑΠΟΧΗ.

Δεν συμμετέχουμε σε Γ.Σ. την 31η Δεκεμβρίου Παραμονή Πρωτοχρονιάς, όταν το καταστατικό προβλέπει το τελευταίο τετράμηνο του έτους (άρθρο 32 παρ. 1 ).

Δεν συμμετέχουμε ούτε στην επαναληπτική της τής 9/1/2010, γιατί είναι εκτός τετραμήνου του έτους.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον κατάλογο των εκπροσώπων –αντιπροσώπων (πρόσκληση, θέμα 2), που είναι έργο του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. (καταστατικό άρθρο 32 παρ. 7) και να συνεργήσουμε σε παρανομία.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον προϋπολογισμό (πρόσκληση, θέμα 6), που κατά το Νόμο 2725/99 (άρθρο 51 παρ. 3) έπρεπε να έχει κατατεθεί στην Γ.Γ.Α. από τον Οκτώβρη.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον οικονομικό απολογισμό (πρόσκληση, θέμα 5), όπου οι αραδιασμένοι αριθμοί δεν απαντούν σε καίρια ερωτήματα για την οικονομική χρήση όπως:

Πόσο είναι το πραγματικό χρέος της Ε.Φ.Ο.Α.;

Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για πραγματικούς αθλητικούς σκοπούς;

Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για την στήριξη των αθλητών-αθλητριών των εθνικών ομάδων;

Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για οδοιπορικά αθλητών-αθλητριών των εθνικών ομάδων;

Γιατί επί σειρά ετών έχουν καταργηθεί τα οδοιπορικά και η στήριξη των αθλητών-αθλητριών, που συμμετέχουν στα ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ πρωταθλήματα Ανδρών, Γυναικών και Τζούνιορ;

Πόσα χρήματα χρωστά η Ε.Φ.Ο.Α. από την προηγούμενη δεκαετία σε συλλόγους για την τότε δραστηριότητα των αθλητών τους;

Πόσα σωματεία και ποια παίζοντας το χαρτί των ημετέρων έχουν πληρωθεί;

Πόσα χρήματα και για ποιους προπονητές έχουν πληρωθεί για την στελέχωση και προετοιμασία των Εθνικών ομάδων;

Πόσα χρήματα και με ποια κριτήρια έχουν δοθεί σε συλλόγους για συνδιοργανώσεις εθνικών η διεθνών αγώνων;

Πόσα ξοδεύονται για τις Γ.Σ. για οδοιπορικά και έξοδα των αντιπροσώπων-εκπροσώπων παρανόμως;

Πόσα χρήματα είναι τα λεφτά του σάϊν-ιν και γιατί υποχρεούνται οι αθλητές να τα καταβάλλουν χωρίς ανταποδοτικότητα και ως πότε θα διεξάγονται αγώνες ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ;

Τι έχουν γίνει πραγματικά τα χρήματα της έκτακτης επιχορήγησης του 2004 για το ανύπαρκτο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;

Πως δηλώνεται στην Ε.ΦΙ.Π. την 1/9/2009 ότι υπάρχει υπόλοιπο αυτών των χρημάτων στο ταμείο 389.000 Ε και μένει απλήρωτο το προσωπικό από Σεπτέμβρη μέχρι παραμονές Χριστουγέννων;

Και πολλά ακόμη ερωτήματα ων ουκ έστιν τέλος…

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον διοικητικό απολογισμό (πρόσκληση, θέμα 3), όπου κανείς δεν απολογείται:

Για την κατρακύλα και ανυπαρξία των εθνικών μας ομάδων.

Για την ουσιαστική κατάργηση των χρηματικών επάθλων του Πανελληνίου.

Για την προγραμματική τιμωρία του Έλληνα Γονιού.

Για την ουσιαστική ανυπαρξία πρωταθλημάτων Ανδρών-Γυναικών.

Για την επί χρόνια κατάργηση Εαρινού Πρωταθλήματος και Κυπέλου Ελλάδος.

Για την ισοπέδωση του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος παρά την απόφαση του Α.Σ.Ε.Α.Δ. το 2005 με πλαστογραφία (δήθεν πρακτικών) ημετέρων σε Γ.Σ. (Καστοριά).

Δε συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου η διοίκηση της Ε.Φ.Ο.Α. παρουσιάζει ως έργο της το έργο ιδιωτών για μεγάλες διοργανώσεις, που καμιά σχέση δεν έχουν με τα δικά της ανύπαρκτα πεπραγμένα.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου πάμπολλοι «αντιπρόσωποι-εκπρόσωποι» ούτε το όνομα του συλλόγου, που εκπροσωπούν, δεν γνωρίζουν…

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου κανείς δεν μας ενημέρωσε για τις αναγνωρίσεις νέων συλλόγων και τις διαδικασίες που έγιναν, όταν αρκετοί από αυτούς έχουν αναγνωριστεί ως αντίβαρο προβλημάτων σε προϋπάρχοντες αντιπολιτευόμενους συλλόγους.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου δεν γίνεται λόγος ούτε για πρόγραμμα ούτε για αρχές και προοπτική του αθλήματος.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου μέλος της διοίκησης της Ε.Φ.Ο.Α. και πρόεδρος του τοπικού συλλόγου υβριστικά αρνείται τον διάλογο μέσω του site της Ε.Φ.Ο.Α.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., γιατί εξ όλων των παραπάνω και άλλων αποδεικνύεται ότι «Δεν έχουμε έννομο συμφέρον», όπως παρανοϊκά (Αν είναι δυνατόν να μην έχει έννομο συμφέρον Σωματείο όποιας ομοσπονδίας, που την καταγγέλλει για βεβαιωμένες οικονομικές ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ…) ισχυρίζεται η τελευταία απορριπτική απόφαση του Α.Σ.Ε.Α.Δ., και κρατάμε την αξιοπρέπειά μας…

Και βέβαια δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., που μας καλεί ο έχων εκκρεμοδικίες:

1ον Για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ (Εκδίκαση στις 29/4/2010 από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών)

2ον Για ΑΠΙΣΤΙΑ μετά την παραπομπή του από την Εισαγγελία Αθηνών σε Τακτική Ανάκριση βάσει μηνυτήριας αναφοράς.



Λίτσα Σαρατζίδου


Γ. Γραμματέας

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Επί τους Τύπους των Ήλων…

Απάντηση στο δελτίο τύπου του Ο.Α. Πτολεμαΐδος 17/12/2009 στο site της Ε.Φ.Ο.Α.
Είμαι ικανοποιημένη, που επιτέλους υπάρχει και κάτι άλλο (έστω και ημετέρου) στο site της Ε.Φ.Ο.Α. εκτός των δηλώσεων Ζαννιά, όμως
ερωτώ το μέλος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Τσιάρα, εάν είναι συνυπεύθυνος για την ημερομηνία της Γ.Σ. Αυτοί που σκέφτονται και δουλεύουν για τον Αθλητισμό δεν ακυρώνουν μία κατά παράδοση οικογενειακή γιορτή σαν την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς ορίζοντας Γ. Σ.
Υπήρχαν ημερομηνίες σύννομες τον Σεπτέμβριο γι αυτήν την συνέλευση (http://tennis-sos.blogspot.com/2009/12/blog-post_14.html ) και με πολύ καλό καιρό θα θαυμάζαμε και την προσπάθεια των έργων του συλλόγου σας.
Και Γεωγραφία ξέρουμε και Μνήμη διαθέτουμε για τα Ιστορικά Γεγονότα του Τέννις:
1. Πολλοί από την «ισχνή» Αντιπολίτευση (πριν από τις διοικήσεις Ζαννιά βέβαια) ήμασταν στην Γ.Σ. της Λαμίας στην αρχή της δεκαετίας του 1990, όταν πρωτοστατήσαμε στην έκδοση Ομοφώνου Ψηφίσματος για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας και την Προστασία του Ονόματός Της.
2. Ήμασταν θεατές το 2006 (δυστυχώς επί διοικήσεως Ζαννιά), όταν η Εθνική μας έχασε από τα Σκόπια με 4-1 κάτω από τις στήλες του Ολυμπίου Διός και υποβιβάστηκε…

Μπράβο για το Έργο, που γίνεται στην Πόλη σας. Μη μας πείτε κι ότι συγχρηματοδότης είναι η Ε.Φ.Ο.Α., που δεν έχει να πληρώσει τους μισθούς των υπαλλήλων της... Σαν μέλος της διοικήσεως της Ε.Φ.Ο.Α. οφείλατε να προστατέψετε το Άθλημά μας από τους πολιτικάντικους εναγκαλισμούς του Ζαννιά για την προστασία του από τον γ.γ.α. και τους υφυπουργούς της τελευταίας πενταετίας.
Αλλά για τα «έργα του κ. Ζαννιά» (μέσω της εταιρείας του) και την κατρακύλα επί χρόνια τώρα του Ελληνικού Τέννις θα κάνετε κριτική η αυτοκριτική; Μήπως μπορείτε στο πλαίσιο του Κυβερνητικού (προς το παρόν συνθήματος) Μοτίβου της Διαφάνειας να μας πείτε ποιοι ακριβώς (εργολάβοι-υπεργολάβοι) κατασκευάζουν το Έργο;
Ίσως έτσι γίνει πιο δυνατή η «ισχνή» αντιπολίτευση.
Είναι δύσκολο να πηγαίνεις αντίθετα στο ρεύμα.
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός το τολμάει κι ελπίζουμε να οδηγήσει την Ελλάδα στην Εγνατία Οδό της Κάθαρσης από την διαπλεκόμενη διαφθορά, της Διαφάνειας ( δια του Ελέγχου της παρανομίας), της Φειδούς του Δημοσίου Χρήματος και της Παραδειγματικής Τιμωρίας όσων παρά του Νόμους δεν του εφείσθησαν…
Καιρός είναι να το τολμήσουν και οι παράγοντες του Ελληνικού Τέννις, που «Δεν χρειάζονται προστάτες», όπως είχατε δηλώσει στην Γ.Σ. της Λάρισας πέρσι τον Σεπτέμβριο…

Λίτσα Σαρατζίδου 20 Δεκεμβρίου 2009

Δελτίο τύπου Ο.Α.Πτολεμαΐδας και Απαντήσεις!

Δημοσιεύουμε το δελτίο τύπου του Ο.Α.Πτολεμαΐδος (χωρίς "παράκληση") καθώς και τις απαντήσεις: της Καίτης Εμμανουηλίδου και του Φίλιππου Γεμουχίδη.
ΣΩΣ.Τ.Ά.

Δελτίο τύπου Ο.Α. Πτολεμαϊδας Πέμπτη, 17 Δεκέμβριος 2009 15:00
Διαβάζοντας μία «ασήμαντη» ιστοσελίδα του Τένις διαπιστώνουμε την εμπάθεια και την κακία που διακατέχει ορισμένους ανθρώπους.
Ενοχλήθηκαν οι γράφοντες γιατί η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. στις 31-12-2009 και η επαναληπτική της στις 9-1-2010 θα γίνει στην Πτολεμαΐδα.
Μήπως έχουν την εντύπωση ότι η Πτολεμαΐδα δεν είναι Ελληνική Πόλη; Μήπως βρίσκεται στην F.Y.R.O.M; Εμείς σαν Σύλλογος θα τους συνιστούσαμε να διαβάσουν την Ελληνική Γεωγραφία. Τους ενημερώνουμε όμως, ότι η Πτολεμαΐδα είναι Ελληνική Πόλη και ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες Πόλεις που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της Ε.Φ.Ο.Α. τα τελευταία χρόνια.
Εμείς ασχολούμαστε με τον Αθλητισμό γενικά και με το άθλημα του Τένις ειδικότερα. Αυτοί ασχολούνται με τα αθλήματα των καζίνο και αυτά φαίνεται να τα γνωρίζουν καλά, πάντως με το Τένις σίγουρα δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση για να εκθειάζουν τόσο πολύ το Τένις της F.Y.R.O.M.
Μας προβληματίζει ιδιαίτερα και το γεγονός γιατί να μας ωθούν τόσο πολύ προς τους βόρειους γείτονές μας. Εξ’ άλλου τέτοιες συμπεριφορές δεν αρμόζουν στο άθλημα του Τένις και στους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό.
Σαν Σύλλογος κάναμε και κάνουμε μεγάλες προσπάθειες για την κατασκευή ενός μεγάλου Αθλητικού Κέντρου Αντισφαίρισης με βασικό στόχο την ανάπτυξη του Τένις στην περιοχή μας αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα. Το έργο κατασκευάζεται από άριστους μηχανικούς εργολήπτες της περιοχής μας.
Δεν ζητήσαμε την βοήθειά αυτών που έγραψαν το άρθρο, γιατί ξέραμε ότι δεν θα την είχαμε ποτέ, δεν θέλουμε όμως και την κακία τους.
Περιμένουμε αντιπροσώπους από όλα τα Σωματεία και μάλιστα έχουμε φροντίσει για μια καλή και ευχάριστη διαμονή στην πόλη μας, με την βοήθεια του Νομάρχη Κοζάνης κ. Γιώργου Δακή και του Δημάρχου Πτολεμαΐδας κ. Γρηγόρη Τσιούμαρη.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας
Τσιάρας Πέτρος Σταυρίδου Μαρία
(Θα παρακαλούσαμε να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα της Ε.Φ.Ο.Α.)
Δείτε στο αρχείο που ακολουθεί τη σχετική δημοσίευση στο διαδίκτυο.

Αγαπητέ Πρόεδρε κύριε Τσιάρα
Ως εκπρόσωπος επί 30 χρόνια ενός φορέα της Μακεδονίας, δεν θίχτηκα καθόλου με το κείμενο, που έκανε το Σύλλογο της Πτολεμαΐδας ν’ αντιδράσει με Εθνική αγανάκτηση.

Ήταν σαφέστατο ότι το μήνυμα αναφερόταν στην σκανδαλώδη ημερομηνία και στη διαφυγή από το Κέντρο. Αναφερόταν στη συνειδητή επιλογή, οι Γ.Σ. να γίνονται μακριά από την Αθήνα.

Ο λόγος δεν είναι φυσικά η λατρεία του Σπυράκου για την περιφέρεια. Απλώς, είναι ο μόνος χώρος που μπορεί να φανεί ως άξιος εκπρόσωπος ενός αθλήματος, γιατί εκεί που πάει δεν τον γνωρίζουν.

Ο αγαπητός πρόεδρος, ερχόμενος στην επαρχία, θέλει να κλέψει την όποια δόξα έδωσαν οι τοπικοί παράγοντες επί χρόνια και με κόπο στο κακόμοιρο άθλημα.
Το Τένις που η ομοσπονδία του το έχει καταρρακώσει.

Στην πόλη της Πτολεμαΐδας ένας σύλλογος θα δείξει, τι κάνει η περιφέρεια, όταν έχει συλλόγους που δουλεύουν και έχουν όραμα.
Από το 2004 προσπαθεί το Ελληνικό Τένις ν’ αποκτήσει εγκαταστάσεις στην Θεσσαλονίκη, σαν αυτές της Πτολεμαΐδας. Μπορείτε να μου πείτε που είναι?

Όλες οι Ομοσπονδίες έχουν πάει τα γραφεία τους στις ανάλογες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, με εξαίρεση την δική μας.Τέτοια ικανότητα οραματική έχει.

Αγαπητέ πρόεδρε,

- τον αγώνα σου, θα έρθει να ιδιοποιηθεί ο Σπύρος στην πόλη σου.
- την ανικανότητα του θα έρθει να συγκαλύψει
- θα πάρει την δόξα, που ο φορέας σου δικαιούται με ατελείωτο κόπο όλα αυτά τα χρόνια
Γιατί στους αδαείς λέει ότι τα έκανε αυτός(π.χ Παπάγου-Π Ραφτη κτλ )

-Η μοίρα η δική μας είναι να περπατάμε στους δρόμους των πόλεων μας και να μας χαιρετάνε με σεβασμό.
-Η μοίρα του Σπύρου είναι να μην τον αναγνωρίζει κανένας στην Πόλη του και αν τον αναγνωρίσει κάποιος να στρίβει το κεφάλι. Ιδίως σε χώρους του αθλητισμού, που γι’ αυτό και αποφεύγει. Πότε εμφανίστηκε σε Πανελλαδικό ή Πανελλήνιους στην Αθήνα?

Καταλαβαίνεις γιατί δεν πρέπει να είσαι το παιχνίδι του κάθε Σπύρου?

Μην ξεχνάς ότι πολλοί υποστήκαμε τέτοιες συμπεριφορές του ( Ελέω χιλιομέτρων).
Τώρα δεν έχουμε δικαιολογία να του δίνουμε σανίδα σωτηρίας...
Καίτη Εμμανουηλίδου


Πάλι διακοπές πληρωμένες απο την ΕΦΟΑ.... Μήπως διαβάσατε πότε και πού συγκάλεσε ΓΣ ο ψεύτης της ΕΦΟΑ ;
Στις 31/12/09, 3ο χιλιόμετρο Πτολεμαϊδα-Φλώρινα.
Αυτό δεν είναι ψέμα...!!!
Και επειδή προφανώς δεν θα πατήσει κανένας το πόδι του την συγκεκριμένη ημερομηνία, η γιορτή του ψεύτη, όπως έχει καθιερωθεί,
θα επαναλειφθεί στις 09/01/10
Ευχόμαστε καλό ταξίδι...καλό φαγοπότι...και μετά την πανηγυρική δικαίωση του ψεύτη....μπορείτε να διασκεδάσετε και στο καζίνο της γειτονικής F.Y.R.O.M....άλλωστε...δύο βήματα είναι από την Πτολεμαϊδα.
Προτείνουμε δε στην ΕΦΟΑ την επόμενη ΓΣ να την διοργανώσει στην F.Y.R.O.M...μήπως και πάρει καμμιά ιδέα για το πως παίζεται το τένις...

ΠΡΟΣ ΟΜΙΛΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ Αθήνα 19-12-09
Αγαπητέ κύριε Τσιάρα
Αγαπητή κυρία Σταυρίδη ,
Ζητώ ειλικρινά συγνώμη , που χρειάσθηκε να σχολιάσετε ένα ανυπόγραφο κείμενο .
Οφείλω να ομολογήσω , ότι η παράλειψη του διαχειριστή του blog, να αναφέρει το
όνομά μου στο τέλος του κειμένου , σας εκτροχίασε σε απόψεις , που θυμίζουν είναι
αλήθεια απόψεις άλλων και όχι αυτών που αγαπούν το Τένις .
Έτσι , δεν έχει και κανένα νόημα να το σχολιάσω , γιατί απευθύνεται σε κάποιους
κακούς και εμπαθείς ανθρώπους , που δεν έχουν ιδέα από τένις , που δεν γνωρίζουν
ότι η Πτολεμαϊδα βρίσκεται στην Ελλάδα και που παίζουν την περιουσία τους στα καζίνο .
Συμφωνώ , ότι η Πτολεμα ΐδα είναι η ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες
Πόλεις , που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της ΕΦΟΑ τα τελευταία χρόνια . Γιατί έτσι
δυσκολεύεται η παρουσία της αντιπολίτευσης . Αντιθέτως οι εντεταλμένοι , με λευκές
εξουσιοδοτήσεις και πληρωμένες παρανόμως από την ΕΦΟΑ διακοπές (υπάρχουν
έγγραφα της ΓΓΑ επ ’ αυτού ), εγκρίνουν τον απολογισμό , ψηφίζουν τον
προϋπολογισμό και άντε πάλι από την αρχή . Έναν απολογισμό , όπου τα 3 / 4 είναι
διοικητικές δαπάνες , τραπεζώματα και ταξίδια .
Το θέμα του κειμένου δεν ήταν άλλο από τον ψεύτη πρόεδρο της ΕΦΟΑ και τις πάγιες
μεθοδεύσεις του . Να υπονομεύει ό,τι έχει σχέση με το ελληνικό τένις, πάντα φυσικά προς
ίδιον όφελος .
Λυπάμαι πραγματικά , που η ανωνυμία του κειμένου μου δεν σας επέτρεψε να το
κατανοήσετε και σας ανάγκασε να προβληματίζεστε για ανύπαρκτα θέματα .
Είμαι όμως στην διάθεσή σας, για να ξεδιπλώσω τα στοιχεία εκείνα, που θα σας
αφήσουν άφωνους και προβληματισμένους για τις μέχρι σήμερα απόψεις σας .
Με εκτίμηση ,
Φίλιππος Γεμουχίδης
ΥΣ . Σε αυτούς που ασχολούνται με το τένις και όχι με εργολαβίες , είναι γνωστό ότι η
εθνική ομάδα της φτωχής τενιστικά και όχι μόνο FYROM βρίσκεται στην 42 η θέση
της παγκόσμιας κατάταξης και στο Group δυναμικότητας ΙΙ, ενώ η τενιστικά
“ανεπτυγμένη ” Ελλάδα βρίσκεται στην 70 η θέση της παγκόσμιας κατάταξης και στο
τρίτο και προτελευταίο Group δυναμικότητας!
Επίσης είναι γνωστό ότι , Davis Cup Αθήνα 2006: ΕΛΛΑΣ – FYROM: 1 - 4

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Το πολλάκις παρανομείν ΕΞΙΝ φέρει…

Για μία ακόμη φορά «ο 48%», που λέει και η φίλη Καίτη Εμμανουηλίδου, «αποδεικνύει» σε όλους μας ότι ΤΟ ΤΕΝΝΙΣ… είναι αυτός!
Άρθρο 32 (Πολυπαθούς) Καταστατικού Ε.Φ.Ο.Α.
«… Η Γενική Συνέλευση… συνέρχεται τακτικά μία φορά το τελευταίο τετράμηνο του χρόνου…»
Τυπικά νόμιμος ορίζει Γ.Σ. στην Πτολεμαΐδα στις 31/12/09, αλλά δεν μπορεί να μην κάνει και την παρανομία του «ο Σπυράκος» (κατά ΙΑΝΟ)…
Αντιγράφω από την Πρόσκληση Γ.Σ.
«6. Έγκριση Προϋπολογισμού 2010.»
Αντιγράφω από τον Αθλητικό Νόμο 2725/99
Άρθρο 51 παρ. 3 «Οι Προϋπολογισμοί των Αθλητικών Ομοσπονδιών υποβάλλονται για έγκριση στην Γ.Γ.Α. έως 31 Οκτωβρίου κάθε έτους.»
Μην εκπλήσσεσθε. Συνήθης παρανομία «του Σπυράκου». Πρώτα παρανομεί και μετά καλύπτει με δήθεν εγκρίσεις, δηλαδή καλούμαστε εκ των υστέρων να εγκρίνουμε τον Προϋπολογισμό, που βάσει του Νόμου έπρεπε να έχουμε εγκρίνει πριν το τέλος Οκτωβρίου, για να ακολουθήσει ΝΟΜΙΜΑ η κατάθεσή του στην Γ.Γ.Α.!!
Τέτοια επίδειξη σεβασμού στην νοημοσύνη του κυρίαρχου σώματος της Γ.Σ.!
Τα θέματα είναι ΔΥΟ:
Υπάρχουν σωματεία που διαβάζουν Νόμους και Καταστατικά και απαιτούν την εφαρμογή τους; Προς Απόδειξιν.
Υπάρχει Βούληση από το νέο Γ.Γ.Α. να σταματήσει τη στιβάδα της παρατυπίας-παρανομίας; Αναμένομεν.
Και μη γελαστείτε από την τελευταία παράγραφο της πρόσκλησης για την επαναληπτική στις 9/1/2010….
«Το κακό δεν είναι αυτό, που μας συμβαίνει, αλλά το τι κάνουμε εμείς γι αυτό.» (Χακς)
Και όπως είπε σήμερα ο Έλληνας Πρωθυπουργός: «Είναι Ανάγκη να Αλλάξουμε Νοοτροπία.»

Λίτσα Σαρατζίδου- 14 Δεκεμβρίου 2009

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Στον αέρα οι Μεταγραφές του Τέννις!

Στον αέρα είναι οι Μεταγραφές του Τέννις...
Αυτό πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψιν τους τα Σωματεία της Ε.Φ.Ο.Α., αλλά και οι Έλληνες Γονείς, που στηρίζουν με το πορτοφόλι τους το όποιο αγωνιστικό πρόγραμμα της ομοσπονδίας…
Και το επισημαίνουμε μετά Λόγου Γνώσεως, γιατί και ένας θιγόμενος, αφού κι εδώ έγινε σάκος του μποξ ο Κανονισμός, μπορεί να καταφύγει στην Δικαιοσύνη, η οποία είναι ή έπρεπε να είναι το Τελευταίο Προπύργιο της Δημοκρατίας, και να τις ακυρώσει. Και άντε μετά να τρέχει πάλι ο νομικός σύμβουλος, για να καλύψει την άμοιρη την ομοσπονδία (προφανώς όχι δωρεάν) κατασπαταλώντας τα χρήματα του φορολογούμενου άμεσα η έμμεσα Ελληνικού Λαού…
Γιατί; Μια απλή ανάγνωση στον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ, που ισχύει μετά την έγκριση της Γ.Σ. στην Καστοριά (13/3/2006) και την έγκριση της Γ.Γ.Α.:
Άρθρο 15, παρ. 2 «Το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο επιτρέπεται η κατάθεση αιτήσεων μεταγραφών μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά αθλητών που ανήκουν στη δύναμη της ομοσπονδίας ορίζεται από την 1η έως 15η Νοεμβρίου εκάστου έτους, εκτός αν διαφορετικά αποφασίσει το Δ.Σ. της ομοσπονδίας για σοβαρό λόγο πλήρως αιτιολογημένο. Η απόφαση αυτή θα πρέπει να γίνεται γνωστή έγκαιρα στα σωματεία-μέλη της Ε.Φ.Ο.Α.»
Άρθρο 16, παρ. 3 «Για κάθε τροποποίηση η αλλαγή διατάξεων του Κανονισμού Εγγραφών-Μεταγραφών Αθλητών απαιτείται Απόφαση της Γ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. και έγκριση από τον αρμόδιο για τον Αθλητισμό Υπουργό.»
Πως εφαρμόζονται τα άρθρα του Κανονισμού Μεταγραφών, όταν η Ε.Φ.Ο.Α. με το διαβιβαστικό της έγγραφο αποδεικνύει την Καταστρατήγησή του;
Στο με αρ. πρωτ. 5784/1.12.09 έγγραφό της δηλώνεται ότι με το θέμα ασχολήθηκε το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στις 29/11/2009, δηλαδή 14 μέρες μετά την (κατά τον Κανονισμό) λήξη τους…
Με το ίδιο έγγραφο ορίζει νέα περίοδο μεταγραφών από 1-18 Δεκεμβρίου χωρίς καμία αιτιολόγηση και βέβαια χωρίς έγκριση Γ.Σ…

Οι ασχολίες του ομοσπονδιάρχη με τα προβλήματά του: Απλήρωτο επί 4μηνο προσωπικό της Ε.Φ.Ο.Α., Κρίση στην Ε.Ο.Ε. για την Λαμπαδηδρομία, Επερχόμενο Ποινικό δεν δικαιολογούν την Νέα Παρανομία, ενώ γίνεται κατανοητό το ρητό «Μιάς παρανομίας γενομένης, μύριαι έπονται.».
Ήρθε η ώρα να αποφασίσει ότι δεν τον παίρνει άλλο και να εγκαταλείψει την ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗ Καρέκλα, για να μην χρειαστεί χειρούργος, καθώς λέει και κάποιος της «Ισχνής Αντιπολίτευσης».

Λίτσα Σαρατζίδου-13 Δεκεμβρίου 2009

Ο Ανδρέας Μπέτσης στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: Η Αλήθεια απέχει παρασάγγας!

Εκκρεμείς
Σημαία έκανε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τένις Σπύρος Ζανιάς μια απαλλακτική απόφαση ελάσσονος σημασίας, σε προσφυγή πέντε σωματείων για την τροποποίηση του καταστατικού στη Γενική Συνέλευση των Χανίων, το καλοκαίρι του 2007.
Και επιχείρησε να αποπροσανατολίσει όλο τον κόσμο, διαδίδοντας ότι δικαιώθηκε, πανηγυρικά μάλιστα, για τα σπουδαία θέματα.

Η αλήθεια απέχει παρασάγγας.

Δύο είναι οι εκκρεμείς, σοβαρές υποθέσεις του προέδρου της ΕΦΟΑ με τη Δικαιοσύνη: Το «ασυμβίβαστο», για το οποίο δικάζεται από το Πολυμελές στις 29 Απριλίου 2010, και η μη κατασκευή του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας, με έκτακτη επιχορήγηση 1.050.000 ευρώ, η οποία κατασπαταλήθηκε, γι' αυτό άλλωστε του ασκήθηκε ποινική δίωξη για απιστία. Η δικογραφία έχει διαβιβαστεί στον 32ο τακτικό ανακριτή, που διενεργεί έρευνα. Τζάμπα λοιπόν οι πανηγυρισμοί...

Α.Μπ.