Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ες Αεί Δει Διδάσκειν και Διδάσκεσθαι...

Αναδημοσιεύουμε από την ΔΙΑ.ΘΕΣΗ (Διαδικτυακή Θέση) της ΑΙΟΛΙΚΗΣ, που δημοσίευσε την Επιστολή, την οποία έστειλε η Κυρία Θεοδωροβία Πλακά στον Γ. Καρατζαφέρη.

Η ώρα του ΛΑ.Ο.Σ. γιά την Αθλητική Κάθαρση;
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ
ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΥΡΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΞΙΟΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ (ΛΑ.Ο.Σ) Ο ΚΥΡΙΟΣ Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ!!
ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ "ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ" ΣΤΗΝ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΤΙΜΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ, ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ "Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Α Ν Τ Η Δ Ε Σ" ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ!!
Ο ΚΥΡΙΟΣ Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ, ΓΙΑΤΙ  ΕΧΕΙ "ΗΘΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ"!
ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ,  ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ "ΠΡΩΗΝ" ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΥΓΙΣΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ! ΤΟΥΣ "Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Α Ν Τ Η Δ Ε Σ" ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΞΕ! ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!
ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ "ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ" ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ! ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ! ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ! ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ, ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!
Ε Μ Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε  Τ Ο Ν!
ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΣ!
Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΒΡΑΑΜ ΛΙΝΚΟΛΝ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΟΦΟ: "Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΑΙΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ. ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ!!

ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
ΜΕ ΤΙΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!
Θ Ε Ο Δ Ω Ρ Ο Β Ι Α   Π Λ Α Κ Α
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΗ...

(πρώην μέλος ΑΝ.ΕΛ.)


Φιλοξενούμε την Επιστολή της Κυρίας Θεοδωροβίας Πλακά μετά την αποδοχή της ως μέλους του κόμματος του ΛΑ.Ο.Σ.
Τα σχόλιά μας όχι προκαταβολικά, αλλά εν εξελίξει και ενημερώσει, αφού οι γνωστές πλέον υποθέσεις των Αθλητικών σκανδάλων, που ανέδειξαν ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ οι Δύο Ελληνίδες, και η Κάθαρση του Αθλητικού χώρου αποτελούν τη Λυδία Λίθο για Αλλαγή Πορείας, γιατί αλλιώς δεν είναι μόνο στραβό τ' αρμένισμα, αλλά κι ο γιαλός...
Γιά.Σα.ς

Ελπίζουμε αυτή τη φορά να έχουν σοβαρότερη αντιμετώπιση τα καταγελλόμενα από την υπάλληλο της Γ.Γ.Α. κ. Πλακά από τα καταγγελθέντα στον βουλευτή Θεσσαλονίκης του ΛΑ.Ο.Σ. Κυριάκο Βελόπουλο στις 3/6/2008 από τον Γιάννη Σαρατζίδη της ΑΙΟΛΙΚΗΣ...
Ο πρόεδρός του ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει “αποκλεισμός, μεροληπτικός-επιλεκτικός αποκλεισμός” και το να δώσει βήμα Λόγου στο νέο μέλος του ΛΑ.Ο.Σ., όπως της υποσχέθηκε, είναι εν αρχή Συνεπής και Λογική Κίνηση, αλλά περιμένουμε με ενδιαφέρον την εξέλιξή της...

Με το δελτίο τύπου:
Aθήνα, 23 Οκτωβρίου 2013
ΚΙ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΛΑ.Ο.Σ. : Η Θ.Πλακά εγκαταλείπει τους ΑΝ.ΕΛ και εντάσσεται στον ΛΑ.Ο.Σ.

Ανήκει σε εκείνα τα στελέχη της ΝΔ που εντάχθηκαν πέρσι στους ΑΝ.ΕΛ μετά από αγώνα 30 ετών μέσα από τις τάξεις της ΝΔ , έναν αγώνα που προδόθηκε αφού η σημερινή κυβέρνηση έχει Αντιπρόεδρο τον κ. Βενιζέλο και σχεδόν 20 υπουργούς προερχόμενους από το (εξαερωμένο) ΠΑΣΟΚ… Η κ. Θ. Πλακά πίστεψε πέρσι στις διακηρύξεις των ΑΝ.ΕΛ και εντάχθηκε σε αυτούς ,για να αποχωρήσει όμως πριν λίγες μέρες αποστέλλοντας μια ιδιαιτέρως καυστική ( και εύγλωττη ) επιστολή στον Πρόεδρο των ΑΝΕΛ κ. Καμμένο. Όσοι ασχολούνται με τον αθλητισμό γνωρίζουν την κ. Θ. Πλακά ως στέλεχος της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και ως άνθρωπο που δίνει χρόνια αγώνα για την διαφάνεια και την χρηστή διαχείριση του δημοσίου χρήματος. Η κ. Πλακά συνάντησε τον Πρόεδρο Γ. Καρατζαφέρη και τον ενημέρωσε για την κατάσταση που επικρατεί επί χρόνια στην ΓΓ Αθλητισμού, καθώς και για τις “κλειστές πόρτες” που βρίσκει μπροστά της από κόμματα που είχαν δεσμευτεί δημοσίως ότι θα ασχοληθούν με την σωστή χρήση του δημοσίου χρήματος. Αναγνωρίζοντας τον αγώνα του ΛΑΟΣ και του Προέδρου του σ’ αυτόν τον τομέα η κ. Πλακά εντάχθηκε στην Πατριωτική Παράταξη μέσα από την οποία θα συνεχίσει πλέον τον τίμιο αγώνα που επί χρόνια κάνει.”


φαίνεται να κατανοεί την σημασία της μετεγγραφής της Θεοδωροβίας Πλακά από τους ΑΝ.ΕΛ. στο ΛΑ.Ο.Σ. Η Βία, όπως την αποκαλούν οι φίλοι της, είναι ένα σπανιότατο είδος υπό εξαφάνιση και καλά θα κάνουμε να το προσέξουμε σαν τα μάτια μας αντί να το απειλούμε...
Ευχόμεθα εν τέλει με τα Ανεξάντλητα Ψυχικά Αποθέματά της να συμβάλει στην λύση και του Τεννιστικού Δράματος βοηθώντας ως νέα Φίλη και Θαυμάστρια
τους Φίλους της Λίτσας Σαρατζίδου, να ολοκληρώσουν την ημιτελή προσπάθεια της Αυτοθυσιασθείσης...

ΣΩΣ.Τ.Ά. (Σώστε το Άθλημα)
ΣΏΣ.Τ.Α. (Σώστε τον Αθλητισμό)

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Λιστολογίας το Ανάγνωσμα...

Αναδημοσιεύουμε από “Τα Νέα του Τέννις”  http://www.taneatoutennis.blogspot.gr/ το σχετικό άρθρο προσθέτοντας το απόσπασμα της ΛΙ.ΛΑ., αλλά και το ΦΕΚ της οικογενειακής εταιρείας του “χιλιοθεσίτη”.

ΣΩ.ΣΤ.Ά. (Σώστε το Άθλημα) και ΣΏΣ.Τ.Α. (Σώστε τον Αθλητισμό)


ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ
Λίστα με τα ονόματα όσων θα ελεγχθούν από το κέντρο φορολογούμενων μεγάλου πλούτου (ΚΕΦΟΜΕΠ).
Τι ψάχνει η Εφορία 

Με βάση τις οδηγίες της Ομάδας Δράσης του κ. Χορστ Ράιχενμπαχ, σειρά για έλεγχο από τη νεοσύστατη «ΔΟΥ των πλουσίων» έχουν πάρει περισσότεροι από 1.600 φορολογούμενοι, στους οποίους γίνεται ενδελεχής έλεγχος για τη μεγάλη, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ΔΟΥ, περιουσία που διαθέτουν.Οι έρευνες της Εφορίας στοχεύουν να διαπιστώσουν αν φορολογήθηκαν σύμφωνα με τον νόμο όσοι δήλωναν μεγάλες περιουσίες, καθώς και περιπτώσεις «αιφνίδιου πλουτισμού», εφόσον δεν δικαιολογείται η περιουσία που εμφανίζουν από τα εισοδήματα των περασμένων ετών. Πάντως  από το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζουν ότι οι ελεγχόμενοι δεν είναι απαραίτητα παραβάτες και υπόλογοι. Καλούνται να δικαιολογήσουν ακίνητα και καταθέσεις. 

Από την Δ.Ο.Υ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΗΜΑΚΗΣ ΛΟΥΤΑΣ ΗΛΙΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΖΑΝΝΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
ΜΟΥΖΑΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΛΕΤΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΡΥΣΑΕΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ

Πολλοί από τη λίστα αυτή , βρίσκονται και στη Λίστα Λαγκάρντ, όπως  «ο δικός μας», γνωστός και από τα «κατορθώματά» του στην Ομοσπονδία Αντισφαίρισης.

Το μόνο σίγουρο συμπέρασμα που εξάγεται από  τη Λίστα Ράιχενμπαχ, σύμφωνα με τα κριτήρια που συντάχθηκε και  πέρα από κάθε αμφιβολία, είναι ότι ο Ζαννιάς  κατατάσσεται στους πολύ πλούσιους. Αν είναι νόμιμα ή παράνομα πλούσιος, θα φανεί  από τους ελέγχους, πολύ γρήγορα. Η κλεψύδρα τελειώνει, κ. Ζαννιά.   
Το ερώτημα είναι, αν ένας άνθρωπος που κατηγορείται και έχει μηνυθεί για απιστία, για πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ κρατικής επιχορήγησης από δημόσιο χρήμα, ως πρόεδρος και μάλιστα αμισθί, μιας Αθλητικής Ομοσπονδίας, μπορεί να βγει καθαρός, από τις λίστες Ράιχενμπαχ και Λαγκάρντ; Κομμάτι δύσκολο.
Κανείς τίμιος άνθρωπος δεν θα ανέχονταν, να λοιδορείται να κατηγορείται, να μηνύεται και να “κατασυκοφαντείται”, εδώ και 18 χρόνια, και να παραμένει στη θέση του, αν ήταν καθαρός, κ. Ζαννιά. Η κοινή λογική λέει ότι είσαι ένοχος, και ότι αληθεύουν  όσα σου καταμαρτυρούν. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς έξυπνος για να καταλάβει τι συμβαίνει.
Όπως καταλαβαίνετε, διαχρονική αξία ο κ. Ζαννιάς, στην «κακοδιαχείριση», ή όπως αλλιώς θα την χαρακτηρίσει το δικαστήριο, ή οι ελεγκτικοί μηχανισμοί κρατικών φορέων, όπως η Γ.Γ.Αθλητισμού, αν και η τελευταία θα έπρεπε να καθίσει μαζί του στο σκαμνί του δικαστηρίου με την κατηγορία της συγκάλυψης, και αυτή διαχρονική, μια και αυτά τα 18 χρόνια, πέρασαν επτά διαφορετικές κυβερνήσεις!
Σχετικά τώρα με την Λίστα Λαγκάρντ, ας ξεχάσουν οι ενδιαφερόμενοι την πιθανότητα παραγραφής. Δικαστική πηγή ανάφερε στο protothema.gr ότι «το σίγουρο είναι ότι θα διωχθούν για φοροδιαφυγή. Όμως, επειδή τα χρήματα αυτά που ήταν προϊόν φοροδιαφυγής και κατατέθηκαν σε τράπεζα του εξωτερικού (HSBC) ο νόμος προβλέπει ότι μπορεί να διωχθούν και για ξέπλυμα χρήματος που είναι κακουργηματική πράξη σε διάρκεια».
Οπότε, αν πας για ξέπλυμα χρήματος, μας τελείωσε η παραγραφή, κι αν δε με πιστεύεις......ρώτα τον Άκη.
Δεν σου κρύβω ότι σε λυπάμαι....για το τέλος που θα έχεις.
Τέλος σαν υστερόγραφο, και για να βοηθήσουμε τις ελεγκτικές αρχές του ΣΔΟΕ, όταν φτάσετε στο Νο 1976, συσχετίστε το με τα Να 1974 και 1975. Ο ACHTIDAS ANASTASSIOS  και η ACHTIDA EIRINI, στα αντίστοιχα νούμερα της λίστας, λέτε να είναι άλλοι απο τους γονείς του Εμμανουήλ Αχτίδα του Αναστασίου και της Ειρήνης  σύμβουλος και μέλος στο Δ.Σ. της εταιρίας του Ζαννιά, όπως φαίνεται στο παρακάτω
φύλλο του ΦΕΚ;


Συσχετίστε επίσης το Νο 1982. Λέτε ο PAPADOPOULOS AGISILAOS (BROKER), να είναι ο γνωστός και διαχρονικός Θεσσαλονικιός φίλος του Ζαννιά, Άγις, νυν Αντιπρόεδρος της  Β' Ένωσης Σωματείων Αντισφαίρισης;
Και στο Νο 1983, η κυρία PAPADOPOULOS ANDRIANI (ASSISTANT BROKER). Ποιά είναι (προσθήκη sos: η συνεπώνυμη) του γνωστού;
Λέτε να έχουμε πέσει σε (προσθήκη sos: διαβολικές) συμπτώσεις;


Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Θεοδωροβία Πλακά: Πλησίστια στο Πέλαγος... της Κάθαρσης!

Αναδημοσιεύουμε από το σάϊτ της ΑΙΟΛΙΚΗΣ http://clubs.pathfinder.gr/EFTA7/12222?forum=1927&read=304
την χθεσινή ανάρτηση, όπου φιλοξενούνται 3 κείμενα της Κυρίας Θεοδωροβίας Πλακά, της γνωστής πλέον στο Πανελλήνιο Υπαλλήλου της Γ.Γ.Α., η οποία όχι απλώς δεν υποστέλλει την Σημαία της Κάθαρσης στο υφυπουργείο Αθλητισμού, όπου ως εργαζόμενη (Γραμματέας της Διευθύντριας Οικονομικού της Γ.Γ.Α.) μόνον αυτή ξέρει τι έχουν δει τα μάτια της, αλλά προσπαθεί να αφυπνίσει και τις ηγεσίες των κομμάτων ως πολιτικοποιημένο Άτομο. Προηγήθηκε ο γ.γ. της Χριστιανικής Δημοκρατίας από την Πάτρα, που πέταξε κάτι μεγαλοστομίες (εντός Πραγματικότητος), όμως μετά ξεφούσκωσε και τα ξέχασε, αλλά έλα που υπάρχει και το Διαδικτυακόν Χάος!!...
Δεν θα μπορούσαν να συνεργαστούν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (χωρίς πολιτικούς Δηθενισμούς και φανφάρες) ο Νίκος Νικολόπουλος, που σίγουρα ξέρει πολλά λόγω συντοπίτη του πρώην υπουργού, και περιέγραψε εναργέστατα το φαινόμενο και το διαβάσαμε στην Βάρκα της Δυστυχίας http://clubs.pathfinder.gr/EFTA7/12223?album=372852, η Θεοδωροβία Πλακά, η Σοφία Σακοράφα, που παρέμεινε στην ερώτησή της στην Βουλή http://tennis-sos.blogspot.gr/2012/09/blog-post_24.html , οι Φίλοι της Λίτσας Σαρατζίδου και όστις βούλεται οπίσω τους ελθείν...;
Η κυρία Σαρατζίδου είχε συγκεντρώσει τις προσπάθειές της στο Τέννις, Ειδικό χώρο του Αθλητισμού, και πάλευε με “μεταλλαγμένους” Γ.Γ.Α. http://tennis-sos.blogspot.gr/2008/10/1995-1998.html
Είναι κρίμα, που οι 2 Κυρίες δεν γνωριζόντουσαν, για να συνεργαστούν. Πολλές φορές δεν φτάνουν οι πολιορκητικοί κριοί, για να πέσουν τα “κάστρα της διαπλοκής”...
Πρέπει εν τέλει να επαινέσουμε από τους δημοσιογράφους τον Κυριάκο Θωμαΐδη, που προσπαθεί να κρατήσει ζωντανό http://www.skai.gr/tv/show/?showid=64950 (εκπομπή 15/10/13) το θέμα της καταγγελθείσης οικονομικής διαφθοράς στην Γ.Γ.Α. από την υπάλληλο Θεοδωροβία (της φερούσης διά Βίας τα Δώρα του Θεού!).

ΣΩΣ.Τ.Ά. (Σώστε το Άθλημα) και
ΣΏΣ.Τ.Α. (Σώστε τον Αθλητισμό)


Τα 3 καυτά (κείμενα) της Θεοδωροβίας Πλακά η Όταν οι Πολίτες προ-ηγούνται των κομμάτων και αποκομμάτων...



(Η ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ)

ΔΙΑΦΘΟΡΑ-ΔΙΑΠΛΟΚΗ Γ.Γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ,
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑ Ο, ΤΙ ΣΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ, ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ, ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ!!
ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ (ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ) ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΜΕ ΔΕΧΘΕΙΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΜΟΥ: ΤΗΝ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!!
ΤΑ ΕΧΩ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΠΡΩΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (Γ.ΟΡΦΑΝΟΣ-Ι.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ), ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΤΗΣ Γ.Γ.ΑΘΛ., ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΑΜΟΥΘ ΠΟΛΛΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΟΠΑΠ.
ΕΧΩ ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΕΙ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΩ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΕ 20 ΕΤΗ..
ΕΝΕΚΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΧΩ ΔΕΧΘΕΙ ΒΙΑΙΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ, ΔΙΩΓΜΟΥΣ, ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ, ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΛΛΟΥΝ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΨΕΥΔΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΩΞΟΥΝ!!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ ΕΚΒΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ!!
.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΤΕΦΥΓΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠ'ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΜΟΥ!!
ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ:
" ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΗΘΙΚΗ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ"???
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΩΝ ΠΙΣΩ???
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ Ή ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ: ΚΥΡΙΕΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΡΝΑΡΟΣ????
ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΣ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΡΦΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΑΦΟΥ 10 ΜΕΡΕΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΑΩ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟΥΣΑ! ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΑ.
ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΑ ΕΓΓΡΑΦΑ. ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ....
ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΚΥΡΙΟ ΚΑΠΕΡΝΑΡΟ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ!
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ Ο ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ (ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ) ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΠΕΡΝΑΡΟΥ, ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΑ ΣΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΟΥ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ 13 ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ, ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΠΕΡΝΑΡΟΥ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΜΟΥ????!!
ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ!!!
ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΠΡΟΕΔΡΕ,
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ!
ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ:
α) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ "ΣΗΜΑΙΑ" ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
β) ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ Γ.ΟΡΦΑΝΟ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ 15 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ???
γ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ- ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΟΡΦΑΝΟΥ-ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ??
δ) ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΟΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΑΣΤΥΝΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ???
ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΠΡΟΕΔΡΕ,
ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΣΤΗΝ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ 300 ΙΔΙΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ!!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΠΕΡΝΑΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.
ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΠΙΘΥΜΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ:
ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΤΕ??
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΘΕΟΔΩΡΟΒΙΑ ΠΛΑΚΑ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Γ.ΓΡΑΜΜ.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

(Η ΑΠ-ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ)

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΘΛΙΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ, ΕΥΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟΙ!!
ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ!
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ!!
ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

ΘΕΟΔΩΡΟΒΙΑ ΠΛΑΚΑ


(ΟΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ)

ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΩΦΕΥΟΥΝ...

ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΟ!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΝΙΩΣΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΔΩ! ΑΛΛΑ ΕΔΩ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ!
Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ (ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ) ΕΙΤΕ ΔΙΑ ΕΡΓΟΥ (ΔΡΑΣΗ). ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Ή ΠΟΛΙΤΕΣ!
ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΓΓΡΑΦΑ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ!
ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ! ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΠΟΡΕΥΟΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΟΤΑΝ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ??
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ!
Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ "ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ" ΚΑΙ "ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ" ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ!!
Η Γ Ε Τ Η Σ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΔΙΑΦΘΟΡΕΣ, ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ, ΠΕΙΝΟΥΝ, ΔΥΣΤΥΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ!!
"ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΓΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΑΛΙΚΑΡΑΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΔΡΑΝΗΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΦΡΩΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΤΡΟΠΑΛΟΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΣ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΙΟΥΜΟΡ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΧΛΟΣ!! ( JIM ROHN 1930 ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ)
ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ!!!
ΟΤΑΝ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ "ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ", ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΑΝΤΙΔΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!!
(ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ)
ΘΕΟΔΩΡΟΒΊΑ ΠΛΑΚΆ
Ελληνίδα Πολίτης


Όταν γράφουν οι πρωταγωνιστές μετά την Δράση, μάλλον αντενδείκνυται ένας άμεσος σχολιασμός...
Γιά.Σα.ς

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Δε νομίζουμε ότι χρειάζεται κάποιο σχόλιο το κείμενο της Κυρίας Λίτσας (Γράφτηκε τον Σεπτέμβριο του 1996 και δημοσιεύτηκε στο βιβλιαράκι, που συνόδευσε το 1ο τουρνουά της αχάριστης Λένας), που δένει αρμονικά με τα Δικαστικά κατά του “χιλιοθεσίτη”, όπως δένει αρμονικά και με τη Συνέπεια Λόγων και Έργων αυτής της Αδικοχαμένης Κυρίας του Ελληνικού Τέννις, που ηγήθηκε της Κάθαρσης, αλλά δεν ευτύχησε να δει την Τελείωσή της...
ΣΩΣ.Τ.Ά.


Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Σοφία Ορθή...

Φως στο τούνελ της Τεννιστικής Κάθαρσης;
Αναδημοσιεύουμε από την ΔΙΑ.ΘΕΣΗ της Σοφίας http://www.sakorafa.gr την Θαυμάσια Στοιχειοθετημένη Eρώτησή της και περιμένουμε με αγωνία την συνέχεια του Τεννιστικού Δράματος!
ΣΩΣ.Τ.Ά

“Ολυμπιακό κέντρο αντισφαίρισης Βορείου Ελλάδας – φάντασμα
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Προς τους Υπουργούς : Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού
Κο Κων/νο Αρβανιτόπουλο
Υπουργό Οικονομικών Κο Ιωάννη Στουρνάρα
Θέμα: “Ολυμπιακό κέντρο αντισφαίρισης Βορείου Ελλάδας – φάντασμα”
Αθήνα, 18 Σεπτεμβρίου 2012
Με την απόφαση 2862/26-1-04 της Γ.Γ.Α. εγκρίθηκε η καταβολή 1.250.000 ευρώ στην Ομοσπονδία Αντισφαίρισης προκειμένου να δημιουργηθεί Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης στη Βόρεια Ελλάδα.
Με το αριθμό 118/27-1-2004 έγγραφό του το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης αποδέχθηκε την ανωτέρω επιχορήγηση.
Ωστόσο με το αριθμό 144/5-3-2004 έγγραφό του, ο Υφυπουργός Πολιτισμού ζητά από την Ομοσπονδία από τα 1.250.000 ευρώ να διατεθούν τα 200.000 για την κάλυψη “λειτουργικών δαπανών” με βάσει συνημμένο έγγραφο.
Επειδή από το άρθρο 50 παρ. 1&5 του Ν.2725/99 δεν προβλέπεται μεταβολή του σκοπού εγκεκριμένης επιχορήγησης της Γ.Γ.Α. χωρίς την έγκρισή της.
Επειδή δεν έχει βρεθεί έως τώρα καμία έγκριση σχετική της Γ.Γ.Α που να επιτρέπει τη διάθεση αυτών των 200.000 ευρώ για κάλυψη άλλων αναγκών.
Επειδή στο με αριθμό 147/5-3-2004 έγγραφο του Γραφείου Υπουργού αναγράφονται μόνον αριθμοί τιμολογίων και ποσών συνολικού ύψους 199.209,42 ευρώ χωρίς αιτιολογία.
Επειδή για το ζήτημα αυτό έχει επιληφθεί ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης ζητώντας να γίνει Οικονομικός και Διαχειριστικός Έλεγχος χωρίς ποτέ να πάρει απάντηση.
Επειδή Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης στη Βόρεια Ελλάδα μέχρι σήμερα δεν υπάρχει.
Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί,
1.Που έχουν χρησιμοποιηθεί τα χρήματα της ανωτέρω επιχορήγησης;
2.Διατέθηκαν τελικά οι 200.000 ευρώ για την εξόφληση των συγκεκριμένων τιμολογίων; και αν ναι είναι σύννομη η ενέργεια με το πνεύμα και το γράμμα του αθλητικού νόμου;

Αίτηση κατάθεσης εγγράφων:
1.Παρακαλώ να έχω για ενημέρωση και χρήση αναλυτικά τα στοιχεία των τιμολογίων που αναφέρονται στο έγγραφο 147/5-3-2004.
2.Να με ενημερώσετε επίσης αναλυτικά για τη χρήση του υπόλοιπου ποσού, εφόσον δεν χρησιμοποιήθηκε για την προβλεπόμενη χρήση.
Η ερωτώσα Βουλευτής
______________
Σοφία Σακοράφα

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Γυναικών Επιφανών Πάσα Ανάμνηση Ανάσταση...

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Κυρία Λίτσα για την τιμή, που μας έκανε να δημοσιεύουμε κατά συγκυρίες τα τόσο σημαντικά κείμενά της και είμαστε περήφανοι γι αυτό. Ως ελάχιστο φόρο Τιμής στη Μνήμη της Σπάνιας αυτής Γυναίκας θα συνεχίσουμε να δημοσιεύουμε Πνευματικά της Δημιουργήματα, που δεν τα έγραψε απλώς, ως είθισται, αλλά τα Έζησε προηγουμένως. Επίσης θα δημοσιεύουμε ό,τι κείμενο μας σταλεί (διατυπωμένο με ευπρέπεια) από τους λίγους φίλους της και τους πάμπολλους εχθρούς της.
Αρχίζουμε με το ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΛΙΤΣΑ και ακολουθεί το ιδιαίτερο-συγκινητικό κείμενο ενός Φίλου της.
ΣΩΣ.Τ.Ά.

ΑΦΙΈΡΩΜΑ ΣΤΗ ΛΊΤΣΑ
Εις Οιωνός άριστος αμύνεσθαι... αγωνίζεσθαι και αυτοθυσιάζεσθαι περί Δικαίου (Εφαρμογής-Τήρησης-Επιβολής των Νόμων).
Έφυγες με ελαφρά τη συνείδηση, γιατί έκανες στο Έπακρο το Καθήκον σου, όταν διαπίστωσες ότι επλανήθης...
Σε θυμόμαστε όλοι εκεί το 1995 για το κέφι σου, τη Χαρά σου, την ελπίδα σου γι αυτό, που πίστευες ότι έρχεται.
Ήσουν η Εγγύηση για την Μεγάλη Αλλαγή ως η Έμπειρη και Γνώστης των Αγωνιστικών Θεμάτων και ήταν απόλυτα φυσικό να είσαι η Έφορος Αγωνιστικού 1995-2000.
Το τι κατάφερες εκείνη την 6ετία (παρά τις συνεχείς τρικλοποδιές από την 1η μέρα της ψηφοφορίας και την αθέτηση του λόγου του αλεξιπτωτιστή ότι θα μοιραζόταν στην 1η τετραετία την προεδρία με τον Γιώργο Παπαδέα) είναι Ονειρική Πραγματικότητα σε σχέση με τον Εφιάλτη, που ακολούθησε, αφού συγκράτησες το παρανομικό μένος του εξ αρχής κωλυματία σε πολλές περιπτώσεις.
Η 1η σου φροντίδα ήταν η θεσμοθέτηση και για το Τέννις του Σχολικού Πρωταθλήματος, που έφερε δεκάδες Αθλητές και Αθλήτριες του Τέννις στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Έμεινες στο Άθλημα κάνοντας Πάντα Δημιουργική Αντιπολίτευση, αλλά δυστυχώς “τα άγια τοις κυσίν ερρίπτοντο”... Η αγνωμοσύνη δεν βρίσκεται μόνον στους ευεργετηθέντες από τους εξουσιαστές, αλλά κυρίως εκφράζεται από τους καρεκλοποιημένους προς αυτούς, που έχουν συντελέσει τα μέγιστα στην καρεκλοποίησή τους.
Δίνεις Μάχη για το Διασυλλογικό και την κερδίζεις, ενώ οι περισσότεροι των Συλλόγων αγρόν (εύνοιαν) ηγόραζον.
Γράφεις το 1996 στο φυλλάδιο του διεθνούς τουρνουά “ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ”, που τυπώνεται σε 10.000 αντίτυπα ιδίοις εξόδοις, το Μνημειώδες “SOS Θεσσαλονίκης για το Γηπεδικό της Πρόβλημα”.
Από το 1982, που συμμετέχεις ολόψυχα (αφιλοκερδώς) στα διοικητικά του Αθλήματος, που σε συνεπήρε 2 χρόνια πριν, επισκέπτεσαι κάθε έναν υπεύθυνο του Αθλητισμού, που ανηφορίζει προς τη Θεσσαλονίκη, και του τα ψέλνεις, εκλιπαρείς και απαιτείς με το δικό σου τρόπο για δωρεάν χρήση των γηπέδων από τους συλλόγους στα γήπεδα της Γ.Γ.Α. σε Μίκρα και Ποσειδώνιο, αλλά κυρίως για την Δημιουργία του Τεννιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, όμως εις ώτα ΔΗΘΕΝ ακουόντων.
Αρθρογραφείς ερασιτεχνικά σε όλες τις Εφημερίδες της Πόλης σου καλύπτοντας κάθε αξιόλογο τεννιστικό γεγονός...
Κι έρχεται το 2004, που επιτέλους η Πολιτεία σε άκουσε και βγαίνει αυτή η έκτακτη επιχορήγηση (της Γ.Γ.Α.-του Υφυπουργείου Αθλητισμού) παραμονές Ολυμπιακών Αγώνων, που ξαναγυρνάνε στην  Χώρα, που τους γέννησε, και νιώθεις ότι δικαιώθηκες μετά από προσπάθειες τόσων χρόνων. Πανηγυρίζεις σα μικρό παιδί, όταν  μαθαίνεις για το ολυμπιακό αυτό χάπι προς το τέννις της Βόρειας Ελλάδας.
Μένεις μόνη να αγωνιάς με την ΑΙΟΛΙΚΗ στη Θεσσαλονίκη, ενώ το τσούρμο των υπολοίπων συλλόγων εθελοτυφλεί για την κατασκευή αυτού του Έργου με το βαρύγδουπο  όνομα Ο.Κ.Α.Β.Ε. (Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας), που ήταν φυσικό να γίνει στην Θεσσαλονίκη.
Με την βοήθεια αρκετών Φίλων του Τέννις αρχίζεις Ανένδοτο Δικαστικό Αγώνα, όταν μαθαίνεις για τις εταιρίες τού κωλυματία (πλέον) ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ , πού κατασκεύασε μεταξύ των άλλων αθλητικών έργων και Ολυμπιακά (Χόκεϊ και Τοξοβολία) και ΔΑΠΕΔΟΜΕΤΡΙΚΗ (προσωπική εταιρεία κατασκευής γηπέδων 50-50 με γνωστό Κροάτη κατασκευαστή) κατά του παράνομου πλέον και κωλυματία, που ΚΑΡΕΚΛΟΠΟΙΗΣΕΣ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2004...
Αρθρογραφείς στο Διαδίκτυο και προσπαθείς συνάμα να αφυπνίσεις η να φιλοτιμήσεις τις Αθλητικές Δημοσιογραφικές Ορχιδέες ν΄ ασχοληθούν με τα 2 Αρχικά Θέματα (Θέματα Αρχών): 1ον ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ιδιοτήτων προεδρίας συναφούς εταιρείας και αθλητικής ομοσπονδίας και 2ον Ο.Κ.Α.Β.Ε., που αναγγέλλεται η κατασκευή του σε τεννιστικό site πρωταπριλιάτικα... Δηλαδή αστεία.
Επικοινωνείς με όλα τα κόμματα και τις Ελεγκτικές αρχές, αλλά “Τυφλοί τα τ΄ ώτα, τον τε Νουν, τα όμματ΄ ήσαν.”
Δεν σε αφήνει να κοιμηθείς το διπλό τρόπαιο της παρανομίας και κεντάς τις μεταμεσονύκτιες ώρες επαναλαμβάνοντας τό: ΑΝΕΒΑΊΝΕΙ ΤΟ ΑΊΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΜΟΥ. Και πράγματι στις 9 Οκτωβρίου του 2010 έλαβε χώρα η ακριβέστατη διάγνωσή σου.
Στις 4 Ιουνίου (ανήμερα του Αγίου Πνεύματος) του 2012 παρέδωσες το Πνεύμα στον Δημιουργό σου χωρίς να προλάβεις να δεις το αποτέλεσμα των 2 ΣτΕ (για την μη εφαρμογή από τον Γ.Γ.Α.της έκπτωσης και κατά του Α.Σ.Ε.Α.Δ.) και του Ποινικού για το 1.050.00 Ε, που σας διαβεβαίωσε ο Χάρης Παμπούκης ότι θα κερδίσετε καταφεύγοντας στην Αναβλητική και Μονόφθαλμη Ελληνική Δικαιοσύνη. Η Επιστολή σου στον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου δεν συγκίνησε, αλλά ήθελες να μάθεις την πορεία και την αιτία της εξαφάνισής της...
Είχες απόλυτο δίκαιο: Η ΓΝΏΣΗ ΣΚΟΤΏΝΕΙ. “Μακάριοι” οι αδαείς, οι απληροφόρητοι, οι δήθεν πληροφορημένοι, οι αδιάφοροι και οι συμφεροντολόγοι, ότι αυτοί εξ εγκεφαλικού ου κινδυνεύουσιν. Το “ΔΗΘΕΝ” ήταν ο αγαπημένος σου αφορισμός και αντιπαθούσες με όλη τη Δύναμη της Ψυχής σου τους “δήθεν” και τα “δήθεν”.
Τα παραπάνω πρόχειρα διατυπωμένα από τους φίλους σου δεν είναι ούτε το 1%, των όσων έχεις προσφέρει ως αεικίνητη γυναίκα με το κινητικό της πρόβλημα, που δεν κλείστηκε στον εαυτό της και το σπίτι της, αλλά μπήκε σε έναν χώρο, που -ειρήσθω εν παρόδω-ήταν "απαγορευμένος", και αφοσιώθηκε με το Καθημερινό της Παράδειγμα στην Βελτίωση της Λειτουργίας και στην Εξυγίανσή του.
Ελπίζουμε σε εύλογο χρονικό διάστημα να εκδοθεί η Βιογραφία σου και να αποτελέσει Σημείο Αναφοράς και Σηματοδότησης του τέλους της παρακμής της Ελληνικής Κοινωνίας με μοναδικό και θεραπευτικό γνώμονα την Αξιοκρατία, για να αναγεννηθεί ο φαλιρισμένος και καταχρεωμένος τομέας του Τέννις.
Τα ερωτήματά σου αμείλικτα και διατυπωμένα πολλάκις σε συναντήσεις, σε συγκεντρώσεις, στη "Γωνιά του Τέννις" (για χρόνια στην Αθλητική Μακεδονίας-Θράκης), στα Πανεπαρχιακά Συνέδρια, στις Γενικές Συνελεύσεις ... Η πλανημένη "πλειοψηφία" σε ξέχασε, αλλά όλοι στο βάθος της ψυχής τους ξέρουν το πόσο δίκαιο είχες για όλα αυτά, που αγωνίστηκες στη ζωή σου. Οι Αθλητές όμως σε θυμούνται, όπως καταγράφηκε στα γραπτά σχόλιά τους, γιατί αυτούς υπηρέτησες επί Τριάκοντα Έτη...
Η παρουσία σου θα μείνει ανεξίτηλη σε όσους εκτιμήσαμε την ΜΟΝΑΔΙΚΗ αγωνία σου για την Πρόοδο του Αθλήματος, τον διαρκή αγώνα σου για την ΕΦΑΡΜΟΓΉ, ΤΉΡΗΣΗ και ΕΠΙΒΟΛΉ των ΝΌΜΩΝ του ΚΡΆΤΟΥΣ.
Και επί πραγματικού: Θα έφριττες με την αντίπαλη υποψηφιότητα του κωλυματία, εάν δεν τον θεωρούσες “λαγό” στην κούρσα επανεκλογής του παράνομου (και κωλυματία με 2 ΣτΕ και ποινική δίωξη), που καθιστούν μη νόμιμη (ηθικά τουλάχιστον), την υποψηφιότητά του και άκυρες τις εκλογές της 16ης/9/2012...
Σε ευχαριστούμε, που μας τίμησες με τη φιλία σου και δεν θα ξεχάσουμε ΠΟΤΕ εσένα και το Παράδειγμά σου.
Οι Φίλοι σου


Για τη Λίτσα Σαρατζίδου

Η Λίτσα έφυγε
Πόσο γρήγορα, άδικα , άσχημα.
Κρίμα.
Ένας άνθρωπος με υψηλό ήθος, με ευαισθησία, με μόρφωση, με μαχητικότητα, με ικανότητες και με διάθεση για προσφορά.
Όλα αυτά που τα απολάμβαναν η οικογένειά της και οι φίλοι της, τα διέθεσε και στο ελληνικό Τένις, άδολα και χωρίς να υπολογίζει ή να δεχτεί καμία ανταμοιβή, οποιασδήποτε μορφής.
Ακόμη και σε όσους την ψήφισαν για το ΔΣ της ΕΦΟΑ δεν χρωστάει τίποτα. Γιατί τίμησε και ανταπέδωσε την εμπιστοσύνη που της δείξανε με το παραπάνω, προσφέροντας πάρα πολλά στο άθλημα, σε αντίθεση με κάποια (αρκετά) λαμόγια που συνυπήρξαν μαζί της
Η Λίτσα έφυγε.
Και γίναμε φτωχότεροι όσοι την αγαπούσαμε.
Φτώχυνε και το ελληνικό Τένις.
 Μ’  αρέσει να τη σκέφτομαι να μας βλέπει από ψηλά και να χαμογελάει γλυκόπικρα – χωρίς κακία, που ποτέ δεν είχε -   με τις αθλιότητες που συνεχίζονται από κάποιους «Καραγκιόζηδες» στο ελληνικό Τένις.
                                        Μας λείπεις φιλενάδα
Γ.Ν.Παπαδόπουλος
     Φυσικός

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Απόψεις με Παρρησία...

Από τον Γιώργο Παπαδόπουλο πήραμε την εξής απάντηση στο δημοσίευμά μας Περί Εξελεκτικών Επιτροπών, που είναι χαρακτηριστική του Ήθους του Ανδρός, αλλά και το μήνυμά του προς το Δ.Σ. της ΕΦΟΑ για την επιχειρούμενη συσκότιση (έργοις) εις βάρος της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ (λόγοις).
ΣΩΣ.Τ.Ά.

Κύριοι Σαρατζίδη και Τσάτση,

Μόνο στα πλαίσια της καθημερινής ευγένειας αποδέχομαι τον
έπαινο που διατυπώνετε για τη δουλειά που κάναμε, με την εξαίρετη κ. Λιώρη ,
ως Εξελεγκτική Επιτροπή της ΕΦΟΑ.

 Ο πλήρης – πρωτόγνωρος, όπως μας είπαν – έλεγχος που κάναμε. ήταν υποχρέωσή μας και γι αυτό μας ψηφίσανε στη Γενική Συνέλευση.

Δυστυχώς στην εποχή μας πασχίζουμε για το αυτονόητο και το επαινούμε όταν το βρίσκουμε.



Σημ: Προφανώς και γι αυτό φταίνε πάλι …η Τουρκοκρατία και οι Αμερικάνοι.


Γιώργος Ν. Παπαδόπουλος
                       .Φυσικός                       .
   
Τηλ: 210-77.88.300, Κιν:697.360.1500
Fax: 210-7704397 , 210-7750859
Mail: grpap5@gmail.com
Site: www.alse.gr

Κύριοι του ΔΣ της ΕΦΟΑ

Απορώ γιατί χρειάζονται ειδικές επικλήσεις για τα αυτονόητα, δηλαδή  να δοθούν σε όλα τα μέλη της ΕΦΟΑ όλα τα απαραίτητα και ζητούμενα στοιχεία της δραστηριότητας της ΕΦΟΑ, ώστε   τα μέλη να έχουν πλήρη ενημέρωση και να αποφασίσουν τις επιλογές τους στις επικείμενες εκλογές.

Το ότι όλα τα ζητούμενα στοιχεία δεν παρέχονται και δεν είναι ήδη αναρτημένα στην ιστοσελίδα της ΕΦΟΑ,   συνιστά ίσως και νομική παράβαση αλλά - και αυτό είναι το σημαντικότερο – δείχνει έλλειψη ευαισθησίας στην απαραίτητη διαφάνεια, που επιβάλλεται να έχει κάθε διοικούσα Αρχή.

Λυπούμαι γιατί ο κ. Ζανιάς και το ΔΣ της ΕΦΟΑ, πέραν των όσων κατηγοριών τους προσάπτουν,
εμφανίζονται  λιποβαρείς και σε θέματα ηθικής τάξεως.

Δυστυχώς ……. Αρχή άνδρα δεικνύει .  

                                                                                                                          Σας χαιρετώ.


 ΥΓ. Μπορείτε να κοινολογήσετε την απάντησή μου.


Γιώργος Ν. Παπαδόπουλος
                       .Φυσικός                       .